Zadzwoń do nas Mapa dojazdu
Sklep B2B dla Comarch ERP
Poznaj sklep internetowy
Idealnie dopasowany do Twojego ERP
Profisoft - partner comarch, integrator comarch ERP
Wdrażamy systemy ERP,
Tworzymy dedykowane rozwiązania IT,
Konsultujemy i dbamy o Infrastrukturę ERP
Specjalizujemy się w rozwiązaniach Firmy Comarch ERP
823
WDROŻONYCH SYSTEMÓW IT
30
LAT DOŚWIADCZENIA
No.1
COMARCH ERP
Comarch ERP OCR
Automatyczne Skanowanie Faktur
Nowy Produkt Comarch OCR
Nie trać czasu na ręczne wprowadzanie Faktur
Pracownicze plany kapitałowe
Czy Twoja Firma jest Gotowa ?
Pracownicze Plany Kapitałowe
Zintegrowana Aplikacja Comarch PPK
Program do Obsługi PPK dla Systemów Comarch
praca w profisoft
Wdrażasz Systemy Comarch ERP
Szukamy Właśnie Ciebie - Pracuj w Profisoft
Dołącz do Najskuteczniejszego Teamu ERP
Zdobądź Kompetencje Najlepszych Konsultantów ERP
 
 
 

Comarch DMS - elektroniczny obieg dokumentów


Oprogramowanie

Sprawne zarządzanie dokumentami w firmie

 

Obieg dokumentów i procesy biznesowe

Comarch DMS jest narzędziem pozwalającym na efektywne zarządzanie dokumentami- między innymi rejestracją i obiegiem wewnątrz firmy - w ramach określonych procedur pracy. Jest to szczególnie przydatne, gdy dokumenty wymagają weryfikacji, analizy i akceptacji przez wielu pracowników na różnych szczeblach struktury organizacyjnej

Comarch DMS występuje w wersji zintegrowanej z oprogramowanie Comarch ERP, w chmurze oraz jako wersja standalone, niezależna od wykorzystywanego systemu ERP. Zależnie od wykorzystywanego systemu ERP funkcjonalności mogą się różnić. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje.

Napisz do nas

Przegląd funkcjonalności i korzyści
  • Pełna obsługa korespondencji firmy, zarówno z poziomu systemu, jak i aplikacji dostępnej poprzez WWW
  • Ochrona przed utratą danych w przypadku zgubienia lub zniszczenia dokumentu papierowego - przechowywanie dokumentów w wersji elektronicznej
  • Szybkie dodawanie skanów dokumentów do systemu dzięki automatycznemu importowi
  • Redukcja kosztów poprzez ograniczenie ilości tradycyjnych, papierowych dokumentów
  • Zadania wykonywanę są szybciej, dzięki precyzyjnemu wskazaniu pracownika odpowiedzialnego za dany etap
  • Kontrola czasu realizacji zadań, za pomocą analiz czasu pracy nad dokumentem w zadanym etapie
  • Dostęp do zawsze aktualnej informacji na temat statusu zarejestrowanego dokumentu
  • Możliwość pracy z dokumentami z dowolnego miejsca z dostępem do internetu
  • Przypomnienia o dokumentach oczekujących na podjęcie decyzji
  • Zautomatyzowanie i skrócenie czasu pracy z dokumentami elektronicznymi

Modelowanie procesów i przepływu pracy w firmie

Modelowanie procesów w Comarch DMS odbywa się bardzo intuicyjnie, za pomocą diagramów blokowych. Określanie praw odbywa się na każdym etapie obiegu, przy czym jest możliwe zawężenie uprawnień do konkretnego pracownika, stanowiska czy działu.

Na danym etapie można określić także warunki, które muszą być spełnione, żeby dokument mógł być przekazany do kolejnego etapu.

Dodatkowo na każdym etapie realizowania procesu pracownik może być powiadomiony za pomocą e-maila o przekazaniu do niego nowego dokumentu czy zbliżającym się terminie podjęcia decyzji.

Obsługa zgłoszeń związanych z procedurami ISO

Program umożliwia obsługę zgłoszeń związanych z procedurami systemu zarządzania jakością (ISO), w tym:

  • stworzenie repozytorium dokumentów prezentujących poszczególne procedury ale także
  • zgłaszanie wniosków racjonalizatorskich (kaizen)
  • zgłoszeń wymagających działań korygująco-zapobiegawczych.

Narzędzie jest na tyle elastyczne, że pozwala dostosować ścieżkę w razie konieczności modyfikacji konkretnej procedury.

Wielofirmowość

Comarch DMS pozwala na zarządzanie dokumentami grupy kapitałowej czy holdingu z jednego miejsca oraz definiowanie procesów wykorzystujących dane ze wszystkich firm pracujących w systemach Comarch ERP XL czy Comarch ERP Optima.

Przegląd informacji o realizowanych dokumentach

Z poziomu listy dokumentów pracownik ma dostęp do najważniejszych informacji na temat przypisanych procesów takich jak informacje o procesie, do którego należy dokument, status i czas pozostały na realizację. Podgląd ma możliwość dostosowania, aby jeszcze bardziej zwiększyć czytelność, a rozbudowane filtrowanie ułatwia wyszukiwanie dokumentów.

Współpraca z OCR

Comarch DMS współpracuje z usługą Comarch OCR, która pozwala na przetworzenie tekstu z plików graficznych na konkretne dane biznesowe. Zastosowanie takiej formy digitalizacji dokumentów skraca czas potrzebny a wprowadzenie np. Faktury oraz ogranicza ryzyko błędnego wprowadzenia informacji.

W aplikacji Comarch DMS możliwa jest również współpraca z dowolnym systemem OCR, który rozpoznane dane zapisuje w lokalnej bazie danych, ponadto możliwe jest wykorzystanie kilku rodzajów programów OCR w ramach jednej instalacji Comarch DMS.

Analiza i automatyzacja procesów

System zawiera moduł raportujący umożliwiający przedstawienie danych dotyczących procesowanych dokumentów w formie wizualnej. Wraz z aplikacją dostarczany jest kreator raportów oraz gotowe zestawienia.

Ponadto system zawiera mechanizmy pozwalające na zautomatyzowanie niektórych procesów i czynności przez określenie reguł według których system sam będzie wprowadzał odpowiednie wartości. Automatyzacji może podlegać też procesowanie dokumentów na podstawie zdefiniowanych reguł, pozostawiając możliwość ręcznej akceptacji w kluczowych momentach.

 

Pobierz folder Zapytaj o produkt

Produkty komplementarne

Oferujemy sprzedaż i wdrożenie Comarch ERP Altum. Działamy na terenie całej Polski. Główny oddział znajduje się w Poznaniu, Warszawie oraz Szczecinie. Rozwiązanie powstało na bazie kilkunastoletniego doświadczenia Comarch w produkcji oprogramowania dla firm.Oferujemy sprzedaż i wdrożenie Comarch ERP XL (dawniej Comarch CDN XL) zintegrowanego, wielojęzycznego systemu klasy ERP. Odwiedź jeden z naszych oddziałów w Warszawie, Szczecinie lub Poznaniu. ERP dla Małych Firm zaspokajający potrzeby każdej branży, biura rachunkowego i firmy prowadzącej sprzedaż detaliczną.