Comarch TNA to system rejestracji oraz zarządzania czasem pracy, delegacjami, urlopami i innymi procesami skupionymi wokół pracownika w firmie
Może on działać samodzielnie lub w integracji z modułem kadrowo-płacowym Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, modułem HRM, rozwiązaniami firm trzecich włącznie z systemami kontroli dostępu
Comarch TNA umożliwia:
Aplikacja jest głównym elementem systemu. W zależności od nadanych uprawnień umożliwia szereg działań specyficznych dla pracowników oraz kierowników.
Aplikacja mobilna działa w połączeniu z aplikacją webową. Dzięki niej zalogowany pracownik moze:
Aplikacja pozwala także na ręczną deklarację czasu pracy, a dodatkowo działa jako odpowiednik karty RFID, w zależności od urządzenia RCP rejestrując wejścia/wyjścia
Do tej pory dostępne były wyłączne dwa rozwiązania: Comarch TNA Gateway oraz Comarch TNA Gateway Plus. Teraz do gamy rejestratorów czasy pracy dochodzi rozwiązanie mobilne: Comarch TNA Gateway Mobile.
Jest to aplikacja, która, po zainstalowaniu na urządzenie mobilne (telefon lub tablet), nadaje mu funkcje rejestracji czasu pracy (wejść i wyjść) przy pomocy kart zbliżeniowych, analogicznie jak w przypadku urządzenia TNA Gateway Plus.
Jest to rozwiązanie o tyle wygodne, że TNA Gateway Plus wymagało stałego podłączenia do źródła zasilania oraz dostępu do internetu. Uruchomienie bramki na urządzeniu mobilnym pozwala ominąć te ograniczenia i prowadzić efektywną rejestrację czasu pracy na przykład na placu budowy czy podczas innych prac terenowych
Comarch TNA Gateway Mobile działa poprawnie na urządzeniach mobilnych spełniających poniższe warunki:
System Comarch TNA możesz przetestować za darmo zakładając konto pod adresem : https://tna.comarch.com/pl/
Masz pytania?