Pomoc na terenie całej Polski
Pomoc zdalna to nie wartość premium - to nowa rzeczywistość. Dzięki niej prowadzimy nie tylko bieżącą obsługę serwisu oprogramowania Comarch oraz Microsoft, ale także częściowo wdrożenia systemu ERP, MRP, MSP. Skutecznie prowadzimy zdalny outsourcing usług IT, a nasi certyfikowani administratorzy Microsoft utrzymują serwery w ruchu na terenie całego kraju.
Jak działa nasz system pomocy
Jeśli zdarzy Ci się natrafić na błąd lub masz problemy z oprogramowaniem, będąc naszym Klientem, możesz skorzystać z jednego z kilku kanałów komunikacji. Zgłoszenia obsługujemy od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00
- Kontakt telefoniczny z biurem. Skoro dzwonisz, to musi być pilne. Podejmiemy temat najszybciej jak to jest możliwe.
- Zgłoszenia helpdesk. Posiadasz konto w naszym systemie zgłoszeń? Przejdź do portalu pomocy technicznej
- Pomoc zdalna. Nie wiesz jak opisać swój problem, lub potrzebujesz pomocy krok po kroku? Za pomocą TeamViewer możesz udostępnić nam bezpieczny wgląd w swój komputer, żebyśmy razem, na żywo, mogli zapoznać się z sytuacją i podjąć konkretne działania. Połączenie wymaga wcześniejszego umówienia.

- Zgłoszenia mailowe. Do dyspozycji masz także możliwość pisania zgłoszeń mailowych. Twoja wiadomość zostanie przesłana bezpośrednio do naszego systemu, a nasi specjaliści zajmą się nią zgodnie z jej priorytetem.

Staramy się rozwiązywać problemy szybko i skutecznie, dlatego możliwe jest, że poprosimy Cię o ocenę naszej skuteczności po rozwiązaniu problemu.