Zadzwoń do nas Mapa dojazdu

Pomoc zdalna Comarch Optima XL Altum


Tylko u nas pierwsza godzina gratis dla wszystkich nowych Klientów. Sprawdź nasze możliwości i dołącz do setek Klientów obsługiwanych w modelu obsługi zdalnej. Nasi konsultanci Comarch oraz Microsoft są do Twojej dyspozycji...

Zamów serwis Przetestuj nas

Cała Polska w zasięgu

Dzięki nowym możliwościom skutecznej i bezpiecznej pracy zdalnej prowadzimy nie tylko bieżącą obsługę serwisu oprogramowania Comarch oraz Microsoft, ale także częściowo wdrożenia systemu ERP, MRP, MSP.

Skutecznie prowadzimy zdalny Outsourcing wszystkich usług IT. Mamy certyfikowanych administratorów Microsoft, którzy utrzymują serwery w ruchu na terenie całego kraju.

Mamy wypracowane metody i procedury, dzięki czemu firmy korzystające z naszych zdalnych usług mają gwarancję szybkiej i skutecznej obsługi.

Dzięki pomocy zdalnej nasi konsultanci są zawsze w zasięgu Klienta. Oszczędzamy czas dojazdu i zwracamy go Państwu w nowym taryfikatorze usług online, liczonym w odstępach minutowych:
3060Minut
Zobacz referencjeOutsourcing IT

System obsługi serwisu ProfiServiceDesk

Specjalnie dla naszych Klientów stworzyliśmy dedykowany system obsługi zgłoszeń serwisowych, gdzie można zgłaszać pytania oraz kontaktować się bezpośrednio z naszymi konsultantami. System działa na urządzeniach mobilnych dzięki czemu nasz serwis jest zawsze pod ręką...

Zaloguj sięUruchom Sesję Zdalną

Na czym polega pomoc zdalna?

Usługa pomocy zdalnej pozwala świadczyć serwis IT na odległość bez potrzeby fizycznej obecności konsultanta w siedzibie Klienta. Zapewniamy fachową i skuteczną pomoc w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem i oprogramowaniem. Szybka realizacja napraw oraz atrakcyjne ceny dzięki bezpośredniemu połączeniu przez sieć Internet.

Dowiedz się więcej

Na jakiej zasadzie to działa?

Połączenie zdalne nawiązywane jest na żądanie Klienta i polega na udostęnieniu podglądu ekranu komputera jednemu z naszych serwisantów. Klient przez cały czas widzi na swoim ekranie wszystkie czynności wykonywane przez serwisanta pomocy zdalnej lub uczestniczy czynnie powtarzając kroki konsultanta szkolącego.

Pobierz aplikacje Multimedia

Czy połączenie jest Bezpieczne?

Połączenie jest szyfrowane przez protokół SSL - ten sam używany przez banki podczas logowania na konto. Jest to w pełni bezpieczne forma pracy i odbywa się tylko poprzez zaakceptowanie podłączenia przez klienta. Oferowane rozwiązanie używane jest przez najbardziej znane marki na całym świecie.