Comarch DMS jest narzędziem pozwalającym na efektywne zarządzanie dokumentami- między innymi rejestracją i obiegiem wewnątrz firmy - w ramach określonych procedur pracy. Jest to szczególnie przydatne, gdy dokumenty wymagają weryfikacji, analizy i akceptacji przez wielu pracowników na różnych szczeblach struktury organizacyjnej
Comarch DMS występuje w wersji zintegrowanej z oprogramowanie Comarch ERP, w chmurze oraz jako wersja standalone, niezależna od wykorzystywanego systemu ERP. Zależnie od wykorzystywanego systemu ERP funkcjonalności mogą się różnić. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Modelowanie procesów w Comarch DMS odbywa się bardzo intuicyjnie, za pomocą diagramów blokowych. Określanie praw odbywa się na każdym etapie obiegu, przy czym jest możliwe zawężenie uprawnień do konkretnego pracownika, stanowiska czy działu.
Na danym etapie można określić także warunki, które muszą być spełnione, żeby dokument mógł być przekazany do kolejnego etapu.
Dodatkowo na każdym etapie realizowania procesu pracownik może być powiadomiony za pomocą e-maila o przekazaniu do niego nowego dokumentu czy zbliżającym się terminie podjęcia decyzji.
Program umożliwia obsługę zgłoszeń związanych z procedurami systemu zarządzania jakością (ISO), w tym:
Narzędzie jest na tyle elastyczne, że pozwala dostosować ścieżkę w razie konieczności modyfikacji konkretnej procedury.
Comarch DMS pozwala na zarządzanie dokumentami grupy kapitałowej czy holdingu z jednego miejsca oraz definiowanie procesów wykorzystujących dane ze wszystkich firm pracujących w systemach Comarch ERP XL czy Comarch ERP Optima.
Z poziomu listy dokumentów pracownik ma dostęp do najważniejszych informacji na temat przypisanych procesów takich jak informacje o procesie, do którego należy dokument, status i czas pozostały na realizację. Podgląd ma możliwość dostosowania, aby jeszcze bardziej zwiększyć czytelność, a rozbudowane filtrowanie ułatwia wyszukiwanie dokumentów.
Comarch DMS współpracuje z usługą Comarch OCR, która pozwala na przetworzenie tekstu z plików graficznych na konkretne dane biznesowe. Zastosowanie takiej formy digitalizacji dokumentów skraca czas potrzebny a wprowadzenie np. Faktury oraz ogranicza ryzyko błędnego wprowadzenia informacji.
W aplikacji Comarch DMS możliwa jest również współpraca z dowolnym systemem OCR, który rozpoznane dane zapisuje w lokalnej bazie danych, ponadto możliwe jest wykorzystanie kilku rodzajów programów OCR w ramach jednej instalacji Comarch DMS.
System zawiera moduł raportujący umożliwiający przedstawienie danych dotyczących procesowanych dokumentów w formie wizualnej. Wraz z aplikacją dostarczany jest kreator raportów oraz gotowe zestawienia.
Ponadto system zawiera mechanizmy pozwalające na zautomatyzowanie niektórych procesów i czynności przez określenie reguł według których system sam będzie wprowadzał odpowiednie wartości. Automatyzacji może podlegać też procesowanie dokumentów na podstawie zdefiniowanych reguł, pozostawiając możliwość ręcznej akceptacji w kluczowych momentach.
Pobierz folder Zapytaj o produkt