Comarch IBARD to innowacyjne rozwiązanie, dzięki któremu backup Twoich plików jest prosty i bezpieczny jak nigdy dotąd. Już teraz możesz zapewnić całkowite bezpieczeństwo swojej firmie, dzięki sprawdzonej usłudze, która uchroni Cię przed ryzykiem utraty danych. Automatyczna archiwizacja plików folderów i baz danych pochodzących z systemów do zarządzania firmą czy też komputerów pracowników zapewni spokój i gwarancje odzyskania danych w sytuacji awaryjnej.
Comarch IBARD pozwala na automatyczny backup plików, folderów, oraz baz danych (MS SQL) z komputerów lokalnych oraz serwerów. Kopie zapasowe zasobów sieciowych CIFS / SAMBA oraz FTP tworzone są bezpośrednio z serwerów przy wykorzystaniu wymienionych protokołów. Backup wykonuje się automatycznie według ustalonego wcześniej harmonogramu lub jest uruchamiany ręcznie
Inne funkcjonalności
Comarch IBARD umożliwia bezpieczne przechowywanie plików dowolnego typu. Zapewnia też możliwość wersjonowania na dowolnie wybranym pliku lub folderze.
Dostęp do danych możliwy jest przez aplikację kilencką na komputer stacjonarny/serwer, urządzenie mobilne z systemem operacyjnym Android lub IOS lub przez przeglądarkę www.
System pozwala na łatwe udostępnianie danych zarówno innym użytkownikom usługi jak też przez link, który można zabezpieczyć hasłem i datą wygaśnięcia, co w znaczącym stopniu wpływa na bezpieczeństwo. Możliwe jest także nadawanie dostępu do danych za pomocą protokołu FTP/FTPS lub współdzielenie przestrzeni usługi.
Usługę Comarch IBARD można zintegrować z systemami ERP Optima oraz ERP XL w celu definiowania zadań backupu, wyboru harmonogramu oraz wykonywania automatycznych kopii baz danych bezpośrednio z obu systemów
Zapewnij bezpieczeństwo swoich danych
O bezpieczeństwo Twoich danych w Comarch IBARD dba:
Skontaktuj się z nami i porozmawiaj o korzyściach instalacji systemu iBard w Twojej firmie z udziałem naszych certyfikowanych konsultantów.
Skontaktuj się z naszym działem handlowym