Zadzwoń do nas Mapa dojazdu
Jednolity Plik Kontrolny 2016/2018

Oprogramowanie do Zarządzania Firmą i Przedsiębiorstwem
zgodne z Obowiązującą Ustawą od Stycznia 2017

Dowiedz się więcej

E-Commerce


Jeszcze kilka lat temu posiadanie sklepu internetowego było dla przedsiębiorcy wyróżnikiem rynkowym, który dawał mu realną przewagę konkurencyjną. Obecnie nie jest to już nic innowacyjnego – za standard uznaje się, że firma oprócz tradycyjnej sprzedaży udostępnia także swoje produkty w Internecie. Przedsiębiorcy przekonali się, że obecność w sieci to nie tylko doskonały kanał marketingowy dla firmy, ale także możliwość usprawnienia procesów transakcyjnych z klientami.

Do niedawna o rynku handlu internetowego w Polsce myślano wyłącznie w kategoriach e-sklepów i serwisu Allegro. Teraz jest to dynamicznie rozwijający się kanał sprzedaży, także pomiędzy firmami, w relacjach Business to Business. Zostało to podyktowane głównie rozwojem działalności firm, ale również potrzebami Klientów i wymaganiami kooperantów.

Do głównych korzyści wykorzystania kanału internetowego w celu sprzedaży produktów należą: szybki i tani dostęp do stale rosnącej ilości potencjalnych klientów, ciągły dostęp do informacji przez 7 dni w tygodniu (24/7/365), szybkość oraz prostota aktualizacji oferty, możliwość ekspozycji nieograniczonej ilości produktów, automatyzacja obsługi klienta, szybki kontakt z klientem, łatwość analizy danych (raporty ze sprzedaży, analiza zachowań klienta).

Przewaga sklepów internetowych nad stacjonarnymi
Ładowanie wykresu...
Źródło: Electronic-Marketing & Linkmedia Justyna Adamczyk

Dynamiczne analizy i raporty

Powered HTML5 Mobile

Rynek e-commerce to od kilku lat jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się branż w polskiej gospodarce. Decyzja o zaistnieniu na rynku, którego wartość osiągnęła w 2009 roku ponad 13 mld zł, to bardzo często punkt zwrotny w historii firmy. Niska bariera wejścia oraz możliwość dotarcia do masowego Klienta przyciągają do e-handlu coraz więcej przedsiębiorców.

Aby skutecznie sprzedawać produkty w Internecie firmy mogą wybrać:.

Comarch e-Sklep - sprzedaż w Internecie

Oprogramowanie Comarch ERP e-Sklep dla ecommerce

Innowacyjny sklep internetowy Comarch e-Sklep jako jedyne rozwiązanie na rynku posiada pełną integrację z systemami Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum. Rozwiązanie, oprócz standardowych funkcjonalności wymaganych dla sklepów internetowych, posiada jedyny w swoim rodzaju wyróżnik rynkowy - serwis wszystko.pl, stworzony w celu promocji sklepów prowadzonych przez Klientów Comarch e-Sklep.

Więcej »

System Zamówień Internetowych Platforma B2B dla Handlu

pudelko-IZAM

ProfiZAM pozwala na zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business to Business. Każdy uprawniony przez administratora systemu Klient za pomocą przeglądarki internetowej ma wgląd do oferty i w wygodny sposób może złożyć zamówienie, reklamację, monitorować stan płatności, realizacji zamówień, zgłoszeń reklamacyjnych, serwisowych czy produkcyjnych.

Więcej »

Prosty CMS Marketingowe Narzędzie Promowania w Internecie

pudelko-IZAM

W dobie internetu oraz rozwiązań B2C niezastąpionym narzędziem do budowy stron oraz zarządzania nimi jest system CMS. Rozwiązanie znajdujące się w naszej ofercie stanowi unikalny produkt łączący w sobie platforme do budowy serwisu www oraz edycji znajdującej się treści lub funkcjonalności. Swoje zalety Umbraco przejawia najbardziej w obszarach odpowiedzialnych za pozycjonowanie strony.

Więcej »