Jeszcze kilka lat temu posiadanie sklepu internetowego było dla przedsiębiorcy wyróżnikiem rynkowym, który dawał mu realną przewagę konkurencyjną. Obecnie nie jest to już nic innowacyjnego – za standard uznaje się, że firma oprócz tradycyjnej sprzedaży udostępnia także swoje produkty w Internecie. Przedsiębiorcy przekonali się, że obecność w sieci to nie tylko doskonały kanał marketingowy dla firmy, ale także możliwość usprawnienia procesów transakcyjnych z klientami.
Do niedawna o rynku handlu internetowego w Polsce myślano wyłącznie w kategoriach e-sklepów i serwisu Allegro. Teraz jest to dynamicznie rozwijający się kanał sprzedaży, także pomiędzy firmami, w relacjach Business to Business. Zostało to podyktowane głównie rozwojem działalności firm, ale również potrzebami Klientów i wymaganiami kooperantów.
Rynek e-commerce to od kilku lat jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się branż w polskiej gospodarce. Niska bariera wejścia oraz możliwość dotarcia do masowego Klienta przyciągają do e-handlu coraz więcej przedsiębiorców.
Aby skutecznie sprzedawać produkty w Internecie nie musisz mieć na wyłączność działu IT - sprawdź naszą ofertę pakietów wdrożeniowych na e-commerce.profisoft.pl
Nowe rozwiązanie od Comarch integrujące systemy Comarch ERP z najpopularniejszymi serwisami sprzedażowymi - Allegro oraz eBay, umożliwiające zarządzanie wieloma aukcjami z różnych serwisów w jednym miejscu oraz przyspieszające proces realizacji zamówień m.in dzięki automatycznemu przekazywaniu statusów zamówienia z systemu ERP do serwisu aukcyjnego.
Innowacyjny sklep internetowy Comarch e-Sklep jako jedyne rozwiązanie na rynku posiada pełną integrację z systemami Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum. Rozwiązanie, oprócz standardowych funkcjonalności wymaganych dla sklepów internetowych, posiada jedyny w swoim rodzaju wyróżnik rynkowy - serwis wszystko.pl, stworzony w celu promocji sklepów prowadzonych przez Klientów Comarch e-Sklep.
ProfiZAM pozwala na zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business to Business. Każdy uprawniony przez administratora systemu Klient za pomocą przeglądarki internetowej ma wgląd do oferty i w wygodny sposób może złożyć zamówienie, reklamację, monitorować stan płatności, realizacji zamówień, zgłoszeń reklamacyjnych, serwisowych czy produkcyjnych.