Comarch e-Sale to aplikacja chmurowa skierowana do posiadaczy systemów Comarch ERP (Comarch ERP XT, Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, Comarch ERP Altum, Comarch CEE) a także zainteresowanych ich nabyciem, chcących rozpocząć sprzedaż na popularnych serwisach aukcyjnych, takich jak Allegro oraz eBay (w przyszłości także Amazon).
Allegro.pl to najpopularniejszy serwis do sprzedaży internetowej w Polsce. Jest to obowiązkowy kanał sprzedaży ze względu na liczbę użytkowników i dokonywanych zakupów dziennie. Do rozpoczęcia sprzdaży niezbędne jest posiadanie konta na tej platformie.
Comarch ERP - Integracja eBay
Kolejnym serwisem, z którym warto rozpocząć przygodę z handlem internetowym, jest eBay.pl, umożliwiający dotarcie również do klientów zagranicznych dzięki międzynarodowej platformie eBay.com. Do integracji Comarch e-Sale z platformą eBay niezbędne jest założenie tam konta.
Jeżeli posiadasz już wystawione aukcje, Comarch e-Sale umożliwi Ci powiązanie ich z towarami w systemie ERP i kontynuowanie sprzedaży w zautomatyzowany sposób.
Współpraca pomiędzy systemami Comarch ERP a Comarch e-Sale opiera się na wymianie danych pomiędzy aplikacjami. Z Comarch ERP wysyłane są dane o produktach - sam decydujesz, które towary chcesz sprzedawać na portalach aukcyjnych, natomiast z Comarch e-Sale importowane są informacje o złożonych zamówieniach. Na tej podstawie wystawiane są faktury sprzedaży, a dzięki zautomatyzowanym powiadomieniom mailowym/SMS, klient na bieżąco wie, jaki jest stan realizacji jego zamówienia.
Wybrane możliwości aplikacji Comarch e-Sale
Dlaczego Comarch e-Sale?
Integracja z serwisami Allegro i eBay (eBay.pl , eBay.de, eBay.fr, eBay.it oraz eBay.es), a już wkrótce z Amazon.
Łatwe i szybkie dodawanie produktów .
Sprzedawanie w wielu miejscach jednocześnie.
Zarządzanie wieloma aukcjami wystawionymi w różnych serwisach aukcyjnych w jednym miejscu.
Możliwość korzystania z szablonów aukcyjnych usprawniająca proces wystawiania aukcji.
Kontrola stanów wystawionych na aukcji produktów.
Automatyczne pobieranie transakcji z serwisu aukcyjnego, które następnie są przekształcane do zamówień.
Pobieranie statusów zamówień z systemu ERP i wysyłanie ich do serwisu aukcyjnego.
Możliwość realizacji zamówień z Allegro za pomocą Paczkomatów InPost.
Utrzymywanie statusu Super Sprzedawcy w serwisie Allegro, dzięki przesłaniu listu przewozowego.
Demo Comarch e-Sale
Testuj przez 30 dni za darmo zanim zdecydujesz się na zakup, nie zwlekaj, dotrzyj z ofertą do nowych klientów!