Comarch MOJE BR to darmowy program do fakturowania i komunikacji z Twoim Biurem Rachunkowym. Dzięki niemu wszystkie niezbędne informacje płatnościach masz pod ręką, a dokumenty kosztowe dodasz do programu robiąc fakturze zdjęcie telefonem.
Darmowa aplikacja przeznaczona jest dla najmniejszych firm i samozatrudnionych potrzebujących mobilnego narzędzia do fakturowania i wprowadzania dokumentów kosztowych, aby maksymalnie oszczędzać swój czas na to, co dla nich najwazniejsze.
Pulpit aplikacji został tak zaprojektowany, aby na pierwszy rzut oka dostarczyć Ci kompletną informację o wartości sprzedaży i kosztów w danym miesiącu oraz informacje o bieżących podatkach i opłatach jakie wyliczy i wyśle Ci Biuro Rachunkowe.
W aplikacji Comarch MOJE BR możesz wystawić do 5 faktur sprzedaży w miesiącu za darmo. Kiedy Twój biznes urośnie, bardzo łatwo przełączysz się na program Comarch ERP XT, gdzie przeniesiemy bezpłatnie wszystkie Twoje dane.
Dodanie faktury jest proste jak nigdy dotąd. Wystarczy, że zrobisz zdjęcie, a dane z faktury przeniosą się do programu dzięki usłudze Comarch OCR. Możesz wprowadzić 10 dokumentów kosztowych bezpłatnie. Jeśli potrzebujesz większego limitu zawsze możesz poszerzyć swój pakiet OCR.
Chcesz o coś dopytać swoje Biuro Rachunkowe? Dzięki wbudowanemu komunikatorowi przyspieszysz obieg informacji i szybciej uzyskasz pomoc w swojej sprawie.
Pobierz folder Zapytaj o produkt