EUROKIOSK Sp. z o.o to prężnie rozwijająca się sieć franchisingowa funkcjonująca na krajowym rynku już od 10 lat, którą obecnie tworzy ponad 150 punktów sprzedaży detalicznej. Sieć działa w oparciu o ideę franchisingu ~ Partnerzy to samodzielni przedsiębiorcy posługujący się wizualizacją, know - how, posiadający swobodę w ustalaniu cen detalicznych i zatowarowaniu uzupełniającym punktu sprzedaży. Na polskim rynku EUROKIOSK widoczny jest, jako operator trzech uzupełniających się marek rynkowych: EUROKIOSK, czyli kioski i wiato-kioski zlokalizowane w Poznaniu, przy głównych ciągach komunikacyjnych. EURO-SALON Prasowy - saloniki prasowe z wejściem do środka, gdzie zapewniony jest pełny komfort dokonywania zakupów.
EURO-SALON Prasowy jest obecnie wiodącą marką sieci. Marka euroCafe, to najnowszy format aktywności, w którym prowadzone są kawiarenki zlokalizowane w sąsiedztwie saloników prasowych. W Poznaniu działa również hurtownia Eurokiosk, która oferuje 1500 pozycji towarów, które najlepiej rotują w kioskach, salonach prasowych i małych sklepach. W sytuacji ciągłego rozwoju sieci, bezsprzecznym był fakt, iż firma, aby sprawnie funkcjonować, musi korzystać z niezawodnych narzędzi wspomagających pracę ludzi. Do tej pory operowano na kilku programach. Struktura wielodziałowa wymagała systemu zintegrowanego, który gromadziłby wszystkie informacje dotyczące działalności spółki w jednej bezpiecznej bazie oraz gwarantował płynny przepływ danych i dokumentów.
Ważnym kryterium wyboru systemu była także jego elastyczność i możliwość dostosowania do specyfiki branży. W połowie 2007 roku zapadła decyzja o zakupie systemu COMARCH CDN XL i rozpoczęciu procesu wdrożenia przez firmę PROFISOFT - dysponującą doskonałą znajomością systemu. Wdrożenie objęło w pierwszej kolejności centralę wraz z hurtownią a następnie 4 oddziały terenowe EUROKIOSK'u. Wprowadzono nowy sposób zarządzania magazynem na potrzeby rozproszonej struktury spółki, każdy z punków prowadzi odrębną politykę cenową dostosowaną do możliwości sprzedaży w danej lokalizacji. Połączenie terminalowe zapewnia efektywną wymianę danych pomiędzy oddziałami i centralą w czasie rzeczywistym.
Dzięki temu, że każdy punkt prowadzi i ewidencjonuje swoją działalność w systemie, jako odrębna jednostka, można w szybkim czasie dokonać dokładnego rozliczenia każdego oddziału. Wdrożenie objęło wszystkie kluczowe obszary działalności firmy takie jak: sprzedaż i magazyny, logistyka, finanse i księgowość, środki trwałe, kadry i płace, obsługę i kontakty z odbiorcami.
Dzięki wdrożeniu systemu COMARCH CDN XL zarządzanie firmą odbywa się w oparciu o zawsze aktualne dane. Firma Profisoft doskonale wywiązała się z założeń przyjętych w analizie przedwdrożeniowej. Dzięki partnerskiej współpracy system został bardzo dobrze przystosowany do specyfiki branży, a jego elastyczność i potencjał gwarantują nowe możliwości.
Mariusz Młodzikowski
Od 30 lat dostarczamy niezawodne rozwiązania IT. Wiele tysięcy Klientów pozwoliło na realizowanie projektów informatycznych dla każdej gałęzi rynku
Od początku powstania firmy, nieprzerwanie utrzymujemy wysoką pozycję na rynku. Posiadamy wysoko wykwalifikowanych konsultantów i programistów ciągle podnoszących swoje kompetencje
Stawiamy tylko na nowoczesne oprogramowanie. Tworzymy projekty Klientów w oparciu o najnowsze koncepcje biznesowe branży IT.
Potrafimy słuchać i doradzać, zawsze przeprowadzamy głęboką analizę potrzeb Klienta, dzięki czemu dostarczane oprogramowanie i usługi spełniają potrzeby firmy.
Dzięki bogatemu doświadczeniu, nabytemu podczas pracy nie tylko z dużymi firmami jesteśmy w stanie zaproponować kompletną ofertę dla każdej firmy.
Ilość rozwiązanych problemów oraz różnorodność przypadków przekłada się wprost na skuteczność dzisiejszych działań. Szybkie diagnozy oraz kompetencje naszych pracowników pozwalają nam na znaczne skrócenie czasu reakcji.
Wszytko to przekłada się zminimalizowanie ilości godzin a posługując się znanym wszystkim powiedzeniem autorstwa Benjamina Franklina "Czas to pieniądz" - Szanujemy czas Klientów.