Comarch OCR&KSeF to usługa wykorzystująca algorytmy z elementami sztucznej inteligencji do odczytywania informacji ze skanów dokumentów takich jak faktury, paragony, dokumnety magazynowe czy wyciągi bankowe i zamiana ich na dane cyfrowe.
Zadaniem OCR jest nie tyko rozpoznanie danych na temat kontrahentów czy kwoty netto/brutto, VAT z zeskanowanych faktur, ale też automatyczne przeniesienie przeanalizowanych informacji do systemu ERP.
Comarch OCR&KSeF potrafi odczytać zarówno faktury, paragony, jak i dokumenty magazynowe. Wśród rozpoznawanych danych znajdują się między innymi:
Porównanie możliwości rozpoznawania danych w zależności od powiązanego systemu
Aplikacja bez problemu radzi sobie nie tylko z dokumentami w języku polskim, ale też angielskim, niemieckim (z uwzględnieniem różnic dla rynku niemieckiego, austriackiego i szwajcarskiego) oraz francuskim. Co ważne, Comarch OCR wspiera pracę zarówno z pojedynczymi fakturami jak i plikami zawierającymi wiele faktur.
Zapytaj o OCR&KSef dla twojego systemu Comarch ERP
Usługa Comarch OCR&KSeF może być spięta z dowolnym systemem Comarch ERP włącznie z Comarch ERP XT oraz aplikacjami Comarch DMS i Comarch ERP XT Start (wcześniej Comarch Moje BR).
Cały proces wprowadzania faktury ogranicza się do czterech prostych kroków:
Ta sama usługa w połączeniu z systemami Comarch ERP pozwoli Ci szybką wymianę dokumentów przez portal KSeF, tym samym dopełnisz wymogów związanych z nowym obowiązkiem prawnym.
Comarch OCR&KSeF posiada funkcję udostępniania zakupionego pakietu wybranym klientom obsługiwanym przez Biuro Rachunkowe. Znacząco ułatwia to wymianę dokumentów oraz skraca czas potrzebny na wprowadzanie danych klientów korzystających na przykład z aplikacji Comarch Moje BR