Zadzwoń do nas Mapa dojazdu

Comarch bada zadowolenie użytkowników


27 lipca 2025

Badania opinii klientów Comarch

Comarch bada potrzeby klientów

Jako autoryzowany partner Comarch otrzymaliśmy prośbę o podzielenie się z naszymi klientami informacją, że firma utworzyła nowy Dział Customer Experience (CX), którego celem jest jeszcze lepsze poznanie potrzeb i oczekiwań użytkowników systemów Comarch ERP. To część strategii ukierunkowanej na podnoszenie jakości oferowanych produktów i usług.

W ramach działań nowego działu, od drugiej połowy lipca 2025 roku rozpoczną się regularne, telefoniczne badania satysfakcji wśród nowych Klientów Comarch ERP. Ankiety będą przeprowadzane cyklicznie przez przedstawicieli Comarch – ich celem jest zebranie opinii, które pomogą w dalszym doskonaleniu systemów oraz naszych usług wdrożeniowych.

Telefon od ankietera

Jeśli otrzymasz telefon z Comarch – zachęcamy do udziału i podzielenia się swoją opinią. Każdy głos jest cenny i pozwala wspólnie rozwijać systemy ERP w kierunku, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. 

W razie wątpliwości – zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem. Chętnie udzielimy szczegółowych informacji.