W nowej wersji Comarch-e-Sklep 2022 wprowadzone zostały dwie nowe integracje. Pierwszą z nich jes nowa metoda płatności - Grenke Leasing, dzięki czemu do wachlarza możliwości finansowania zakupów klientów może zostać dodany leasing. Wymaga to podpisania oddzielnej umowy z usługodawcą.
Drugą nowością jest integracja z usługą kurierską DeliGoo, która pozwala na dostawę zamówienia nawet do 2 godzin. Integracja ta wymaga:
Nastąpiły też zmiany we wcześniejszych integracjach. W integracji z Allegro dodano wyświetlenie pełnej informacji o wybranym punkcie dostawy DPD wraz z jego adresem w wypadku wybrania tej formy dostawy. W integracji z serwisem Amazon nastąpiły zmiany w uprawnieniach administratorów.
Szablon Topaz otrzymał dwa nowe widoki towarów, które wyróżniają się filtrami nad listą towarów oraz okładem kafelkowym. W nowych widokach listy towarów przycisk dodawania do porównania oraz oceny jest widoczny bez konieczności zalogowania się do e-Sklepu. Zaktualizowano także widoki mobilne.
Nowością jest możliwość ustawienia trybu "Przerwy technicznej" dla sklepu. Nie zawiesza to opłaty abonamentowej za Comarch e-Sklep, ale pozwala wyłączyć dostępność sklepu dla klientów na przykład na czas bardziej skomplikowanych prac serwisowych.
Docenić także należy uproszczenie procesu tworzenia nowego hasła oraz jego weryfikację pod względem bezpieczeństwa (długość, zawartość znaków specjalnych ect.)
W związku z połączeniem Dotpay i eCard z Przelewy24 od wersji 2022 ukryto te formy płatności. Dla klientów wciąż z nich korzystających będą one nadal dostępne w panelu administracyjnym. Poszerzona została także lista obsługiwanych walut.
Pozostałe zmiany to dodanie meta znaczników Open Graph w szablonach Topaz i Szafir - wpływają one na prezentowanie treści e-Sklepu udostępnianych w mediach społecznościowych. Są też niezbędne do prawidłowej komunikacji Facebookiem w przypadku tworzenia sklepu w tym serwisie. Szablony Topaz i Szafir otrzymały także widoki dla sklepu Facebook.
Od wersji 2022 możliwe jest naliczanie punktów w programie lojalnościowym w sklepie lub w systemie ERP. Naliczanie w systemie ERP wymaga specjalnego modułu. Trzeba go wdrożyć samodzielnie lub skorzystać z pomocy Partnera Comarch
Masz problemy ze swoim e-Sklepem? Nie wiesz, jak wdrożyć zmiany? Nasi eksperci chętnie pomogą!
Lista wszystkich zmian i poprawek znajduje się jak zwykle na stronach Pomocy Comarch