Zadzwoń do nas Mapa dojazdu

Comarch OPT!MA usprawnia zarządzanie sprzedażą i magazynem w Piekarni „ART-MIK”


18 czerwca 2012

Piekarnia ART.-MIK Andrzej Walenciak - firma rodzinna, od ponad 20 lat zaopatrująca w swoje wyroby wiele punktów handlowych na terenie wielkopolski postanowiła połączyć tradycję z nowoczesnością i podjęła decyzję o wdrożeniu systemu Comarch OPT!MA.

Z uwagi na stale rosnącą ilość odbiorców i asortyment towarów zakup zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie stał się koniecznością. Jednym z zadań, jakie miało zostać w ten sposób wprowadzone w życie było rejestrowanie informacji o wydanej ilości towaru dla poszczególnych handlowców oraz odbiorców docelowych - system generuje dokumenty WZ, które są podstawą do rozliczania zwrotów niezużytych towarów. Realna kontrola nad magazynem i zwrotami towarów pozwoli poprzez konkretne dane (dotychczas wartości nieokreślone), osiągnąć znaczne oszczędności w tym zakresie.

Równie istotnym elementem zmieniającym dotychczasowe działanie firmy jest praca na wspólnej bazie, która usprawnia przepływ informacji między działami, eliminuje błędy użytkownika oraz wpływa na wydajność pracy. Zapewnia również właścicielom dostęp do aktualnej informacji o obrotach firmy.

Wdrożenie systemu Comarch OPT!MA niewątpliwie przyczyni się do:

  • rzeczywistej kontroli stanów magazynowych,
  • poprawy organizacji procesów logistycznych,
  • ułatwi kontrolę kosztów firmy,
  • usprawni wymianę informacji między działami
  • wzrostu produktywności a w konsekwencji przychodów.

W kolejnym etapie wdrożenia brane jest pod uwagę przez firmę ART.-MIK wprowadzenie systemu mobilnej sprzedaży, wspomagającego pracę handlowców. Umożliwi im to wystawianie wszelkich niezbędnych dokumentów oraz tworzenie zestawień zawierających podsumowanie wszystkich wartości, składających się na konkretne zmówienia, zwroty, itp.